نماشویی

نماشویی شیشه‌ های رستوران‌ ها از جمله خدمات شرکت کارویس است که با داشتن کادر مجرب و حرفه ‌ای و تجهیزات کامل و مواد شوینده مناسب، بهترین نتیجه را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به شما ارائه خواهند داد. به طور کلی، عوامل مختلفی باعث آلودگی و کثیف شدن شیشه‌ های نمای بیرونی ساختمان‌ ها می ‎شود که تمیز کردن این نوع سطوح نیاز به داشتن وسایل و تجهیزات مناسب و کاملی است تا بتوان به خوبی نماشویی شیشه ‌های ساختمان انجام شود. در غیر این صورت انجام این کار چندان نتیجه مطلوبی نخواهد داشت. یکی از مهم‌ترین عوامل جذابیت و زیبایی ساختمان‌ هایی مانند رستوران، تمیز و شفاف بودن نمای بیرونی و شیشه‌ های آن است که در جذب مشتری نیز بسیار اثرگذار است. نماشویی شیشه‌ ها به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که با توجه به شرایط و مکان‌ های مختلف روش مناسب برای نماشویی شیشه‌ ها به کار گرفته می ‌شود که در ادامه به بررسی انواع روش‌ های نماشویی شیشه‌ های رستوران می‌پردازیم.

انواع روش ‌های نماشویی شیشه‌ های رستوران

مجموعه کارویس با داشتن تخصص و مهارت بالا و استفاده از ابزار و متریال مخصوص و مناسب شستشو و همچنین تیمی مجرب از ابتدا تا انتهای پروژه با دقت و سرعت بالا، کار نماشویی شیشه‌ های رستوران را انجام می دهد. این مجموعه از روش‌ های مختلفی برای دسترسی درست و اصولی به نمای بیرونی ساختمان و شستشوی نما استفاده می ‌کند که شامل موارد زیر است:

1. نماشویی شیشه‌ ها با استفاده از طناب یا راپل:

همانطور که می ‌دانید برای انجام کار شستشوی نما از دو روش دستی و دستگاهی استفاده می ‌شود که در روش دستی با استفاده از طناب، مواد شوینده مناسب و لوازمی مانند دستگاه واترجت، ابر و تی مخصوص شستشوی نما انجام می ‌شود. طناب از جمله ابزار های ضروری برای نماشویی ساختمان‌ ها با ارتفاعات مختلف است که سطح اتکا مناسبی برای تمیز کردن و نظافت شیشه‌ ها به فرد می ‌دهد. مجموعه کارویس برای انجام کار نماشویی رستوران، بیشتر از طناب، بدون نیاز به داربست و بالابر استفاده می ‌کند که این روش کاملاً ایمن بوده و در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. همچنین، در این روش با هزینه بسیار مناسب به بهترین شکل ممکن شستشوی شیشه‌ ها انجام می‌ شود.

2. نماشویی شیشه‌ های رستوران‌ ها با استفاده از وسیله بالابر:

از دیگر روش‌ های به کار گرفته شده توسط مجموعه کارویس، نماشویی شیشه‌ های رستوران‌ ها با استفاده از بالابر کلایمر است. البته از این روش زمانی استفاده می ‌شود که عرض خیابان مورد نظر کم بوده و نیاز به سرعت بالا برای تمیز کردن و شستشوی نمای ساختمان است. در این روش، نیروی نماکار ماهر با استفاده از وسیله بالابر به بالای شیشه‌ ها صعود کرده و شیشه‌ ها را با لوازم و مواد شوینده با کیفیت تمیز و شفاف می ‌کند. از مزایای این روش، سرعت و دقت بالا در نماشویی شیشه‌ ها است که منجر به جذابیت بیشتر رستوران ‌ها می ‌شود. همچنین، با استفاده از وسیله بالابر کلایمر، می‌توان به راحتی به شیشه‌ های سخت دسترسی پیدا کرد و آن ‌ها را پاک کرد.

عوامل موثر در قیمت شستشوی نمای شیشه ‌ای رستوران ‌ها

عواملی زیادی در قیمت شستشوی نمای رستوران اثر گذار هستند. هرچند که شرکت کارویس با استفاده از نیروی مجرب و لوازم و تجهیزات باکیفیت و عالی که دارد بهترین قیمت را برای مشتریان خود در نظر می ‌گیرد. از جمله عوامل موثر در قیمت نماشویی رستوران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکان رستوران
  • ارتفاع ساختمان
  • اندازه و تعداد شیشه ‌ها
  • میزان آلودگی و سختی شستشو
  • نوع متریال و جنس نما
  • در دسترس بودن مواردی مانند آب و برق برای راحتی انجام کار

مزایای شستشوی نمای شیشه‌ ای رستوران‌ ها

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اصلاً چرا باید نمای بیرونی ساختمان ‌های مختلفی مانند رستوران‌ ها را تمیز کنیم؟ نماشویی رستوران چه تاثیر مثبتی دارد؟

ظاهر مناسب رستوران:از جمله مهم ‌ترین مزایایی که می ‌توان برای نماشویی رستوران اشاره کرد شفافیت و تمیزی ظاهر بیرونی رستوران و افزایش شکوه و زیبایی آن است که باعث اعتماد بیشتر مشتریان به رستوران می‌ شود. به این دلیل که این کار نشان‌ دهنده تمیزی و رعایت بهداشت رستوران است.

جلوگیری از تجمع گرد و غبار: به دلیل وجود آلودگی در محیط بیرون، شیشه‌ های نمای رستوران در معرض گرد و غبار هستند و با شستشوی منظم، تجمع گرد و غبار در سطح شیشه‌ ها کاهش پیدا می ‌کند.

پایداری شیشه‌ ها: قطعا با شستشوی منظم شیشه‌ های رستوران هزینه‌ های تعویض و تعمیر آن کاهش پیدا کرده و منجر به افزایش نگهداری و پایداری آن می‌ شود.

کار نماشویی شیشه‌ های رستوران با استفاده از لوازم و تجهیزات مخصوصی انجام می‌ شود و قطعا پس از اتمام کار لکه ‌ای بر روی شیشه‌ ها وجود نخواهد داشت و البته میزان ماندگاری تمیزی شیشه‌ ها نیز طولانی ‌تر است و گرد و غبار به راحتی بر روی شیشه‌ ها نشست نمی‌ کند.